Welcome to the Corvette Forums at the Corvette Action Center!

EGR faillure

I think this is great that you Turkish Corvette owners were able to greet each other and help one another over this forum. Although I can't speak for the forum operators, I for one, see no problem with you communicating in your native language if it helps Keremarsan through his problem.
 
Sevgili Selim,

SAOL !!! abi Oksijen sensörü bozukmuş :)

Bugün zaten error 44 çıktı, yeni snsör takıldı ve herşey düzeldi :), benim araba sadece bir tane varmış , o da sol egzoz manifold çıkışında, motor servis lamvbası da artık yanmıyor, gaza basmaya korkuyorum valla :)

sana çok teşekkür ederim,

Görüşmek üzere
sevgiler

kerem
 
First in English...

The car is fixed. Thanks to CAC which has a wealth of information. It is this forum that made it possible for Kerem to get his car fixed. Now we have a happy Vetter in Istanbul :beer

Now in Turkish...

Gözün aydın kardeşim. CAC'a üye olmakla en akıllıca işi yaptın. Bu forum sitesi engin bir bilgi hazinesi inan. Ve tabi ki benim başıma gelen aynı problemin senin başına gelmiş olması da büyük bir şans :) Ne mutlu sana yardımcı olabildim.

Arabanı gülegüle kullan. Ama lütfen sürat yapma. Herhangi bir sorun olursa lütfen email yolla bana. Elimden geleni yaparım. Senin sayende bilgilerimi pekiştirdim ben de :)

Sağlıcakla kal,

Selim
 
Hi Selim, thank you very much again!!!

your experience was really great for me.

Abi türkçe devam ediyim:

motor muhteşem ama başım dertten kurtulmuyor ve Murphy yasaları gibi arka arkaya geliyor.

Benim arabam otomatik ve Over drive 'da şanzıman kaçırıyor, yani en fazla 3. viteste kullanabiliyorum. 4. viteste gaza basıca sadece devir yükseliyor :(

3. viteste ise bugün 175 ' kadar çıktı aslında amacım hız yapmak değil ama arabayı tanımak ( 2004senesinde Ford adına yarışmış lisanslı pilotuyum :)

O2 sensörü ile motor daimi olarak normale döndü, ama eve gelince 3. ve 2. vitesi de kaybettim :

Ayrıca Akü lambası yandı. Honda Jazz ımın aküsünü taktım fayda etmedi . Normalde 13.8 - 13.9 Volt gösteriyordu arabam ama 11.3 - 11.5 ' düştü:

Şİmdiki problemim :

VOLTAJ düşüklüğünden mi Şanzımanı kaybediyorum yoksa Alternatör arızası mı var , düşük voltajdan mı otomatik şanzıman çalışmıyor.

Yeni aküyü takınca voltaj gene 11.5 civarındaydı, elimden geldiğince kısa devre varmı diye bakmaya çalıştım ama sonuç alamadım üstelik akü değiştirmek de zormuş , arabanın sol tekerlerği arkasındaki kaportayı sökmek zorunda kaldım.

Neyse , arabanın - akü başını söktüm ve öyle bıraktım :(

Başını çok şişirdim abi.

Alternatör mü bozuk acaba . Bu arada alternatör bağlantılarını sökünce voltaj değişmiyor ( 11.5 V) ama battery ikazı sönüyoır.

Değerli fikirlerini bekliyorum

Sevgiler.
Başı dertten kurtulmayan ama umudunu kaybetmeyen bir C4 tutkunu KEREM
 
Could you give us all a summary of what was wrong and the fix for it (in my native dialect - South Philly, YO).
TIA
 
Hi !

here is the summary of my problem:

When I bought the car few weeks ago, the consumption was very much and the performance very poor,

The first diagnose give us a error 32 code ( EGR faillure ) but in my opinion there must be much more serious think for this,

The car was not driven for a very long time, so I decided to change every usuable part like:

Spark Plugs
Fuel Filter
Air Filter
Spark wires
Oil filter
Oil
Brake Hyrolics
Sterring ass hydrolics.
and the fuel pressure was about 25 PSI , we change is also ( now max 50 PSI)

Then suddenly the car was great when you start it first time in the day and if you don't permit him to open boost fan.

In the traffic, car gets hot, open the fan the everythin changed in a second
Service Engine Soon lamps is on , and car can't go ( horrible)

I thank again my friend Selim, he says me its like very much a O2 sensor problem:

So , uesterday I go for the diagnostic, I wait to engine be hot, the problem begins and the error code was 44 ( Fantastic) becaues , error code says Check O2 wiring, Fuel pump and change O2 ( because err 44 is LEAN Exhaust)

I bought a new O2 , all the problem are ( concerning engine) is away now from me. BUt I have other problem.

If a car is not used for logtime , it is worst then if it is used every day.

My car has original 62100 Miles but , I must to spend a lot, to come him back like old days condition.

Take care

kerem ( vette enthousiast )
 
NEED TO HELP KEREM... PLEASE!

After fixing the O2 sensor problems our friend Kerem now has two new problems:

1. Low battery voltage (even after connecting to a new battery)

2. Transmission slips. His overdrive was used to get upto 3rd gear but did not get into the 4th gear. Now he does not have the 2nd & 3rd... It's all gone :(

Could it this be an alternator problem? Or otherwise what path should he follow?

I do not know the answers to these questions.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp :)

Cheers,

Selim

NOT: Akü değiştirmek o kadar zor bir iş değil. Sol alt çamurluk parçasını sökmeden önce çevresindeki parçalar ile olan boşluklarını sürücü kapısı kapalıyken ölçün ve sökün. Aküyü değiştirdikten sonra aynı boşlukları tutturacak şekilde parçayı yerine takın. Bağlantı cıvatalarını yavaş yavaş sıkın. Boşluklar tamam olunca son kere sıkıştırın.
 
Kerem,

Arabayı overdrive'da kullanırken gaza basarsan vites küçültmesi ve torku arttırması gerekiyor değil mi? Yani bizim normal otomatik arabalarda gazı aniden köklemenin etksini yapması gerekmiyor mu? Böyle ise senin Vette okay sanırım.

Aynı problem arabayı D'de kullanırken de oluyor mu?

Kusuruma bakma bu konuda çok yetersizim.
 
Selimcim,

Otomatik viteste biz türklerin roket dediği ama aslında kick down olan bir sistem var , hem throttle kontrol hem de otomatik vitesi etkileyen bir sistem, araba durumua göre tam gaz verildiğinde 1 veya iki vites birden küçültürken tam olarak bilmediğim bir etkiyi de throttle kontrole yapıyor ( otomatik viteslilerde throttle kontrole 3 "tel" bağlı:

1) cruise kontrol
2) normal throttle kontrol
3) kick down

arabam ilk 3 viteste tamamen normal ama 4. vitese aldığında ( ki biraz uzun oran 0,70 oranlı dişli ) , diyelim 140 la gidiysun gaza azıcık daha basıyosun hızlansız diye Hızlanmıyor onun yerine manuel arabalardaki baskı balata sıyırmasının aynısını yapıyor. Ben arastırdım, manuel arabalardaki baskı balata sistemin yerine geçen her vites için ayrı plakalar var otomatik şansıman içinde onların OD için olanı galiba aşınmış :(

Bu arada alternatör problemi nedeniyle otomatik vites de eksik voltajdan düzgün çalışmıyor zaten artık kullanılmayacak kadar düştü voltaj, ben kendim alternatörü söktüm :) , çok iyi bir alternatör ustası var burda ( amerikan için ) bugün onda tamir olucak ( iş öğlen arası götürücem ) akşam evde takıcam , bir de yeni akü aldım ama maalesref - kablom bu aküye göre kısa geldi, bitmiş aküye takviye yapıcam yeni aküyle , umudumu kaybetmiyorum , bir kere corvette kulladıktan sonra başka hiçbir arabada mutlu olamıyorum :)

İşte böyle abi, yardımlarına tekrar çok teşekkürler, seni gelişmelerden haberdar ederim.

Sevgiler
kerem
 
Corvette alışkanlık yapar. Ben yaz aylarında her hafta sonu kış aylarında ise havalar güzel olunca birkaç haftada bir binerim Corvette'e. Ama garajda durması bile bakınca mutlu ediyor beni. Sarışın seksi bir hayvan bu :) Garajımız evin içinde gibi, mutfaktan garaja geçiliyor. İster istemez hergün görürüm aleti :) :) :)

Haberlerini bekliyorum,

Selim
 

Corvette Forums

Not a member of the Corvette Action Center?  Join now!  It's free!

Help support the Corvette Action Center!

Supporting Vendors

Dealers:

MacMulkin Chevrolet - The Second Largest Corvette Dealer in the Country!

Advertise with the Corvette Action Center!

Double Your Chances!

Our Partners

Back
Top Bottom